Elin J

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin - 23 maj 2012 09:39

Jag måste dra mig till H&M snart, lix kolla in dessa godingarna ;)


               


Speciellt ringen och bikinitoppen!


Ses.

/Elin

Av Elin - 14 maj 2012 14:30

Ska kanske uppdatera er lite.

Vi har köpt Gordon nu och fått hem honom, han sov hela vägen hem så det var jätteskönt!

Idag har han varit hemma i ca 3 dagar och han är väldigt duktig på allt förutom att sova hela natten, fast det kan man väl inte förvänta sig ;)

Han är superbra på att sova och det gillar jag, haha. Hans absoluta favoritsak att göra är att vara ute och äta kottar och leka med dragleksaker.


Att skaffa valp är som att få barn - ingen sömn, ingen tid då man kan gå iväg en stund och göra något (t.ex. gå på toa), inte mycket möjligheter att äta men.. Det är ju en massa bra saker med, som att mysa, leka, gå ut och gå, träna m.m


Haha, vad konstigt detta inlägget blev :P

Men iallafall, ha det bra!


/Elin


 

Av Elin - 9 maj 2012 19:23

 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 


 

Av Elin - 9 maj 2012 17:34

Så blir det ibland, hoppas det inte stör allt för mycket.


Kram.

Av Elin - 9 maj 2012 16:35

Jag har köpt lite till valpen :)

Jag får honom på Lördag och då kommer jag skriva/"avslöja" hans namn.



   

 


   







 



 


 


 


Ses!

/Elin

Av Elin - 6 maj 2012 08:22

Hej!


Jag tänkte att iom att jag inte bloggar längre (typ) så skulle jag kunna göra om denna bloggen till en hundblogg typ, eller vad tycker ni?

Jag kommer vara hemma med valpen i 10v och vill ha någonstans att kludda ner hans framgångar.


Så ni kan väl säga vad ni tycker också ska jag med fundera lite.


     

Här på mittenbilden till höger så sover lillen hos mig, han låg där i säkert 40 minuter och snusade :)


Hejdå!

/Elin 

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards