Elin J

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin - 9 januari 2013 18:19

Grabbarna i rubriken dunkar i mina hörlurar nu och jag älskar dem, helt fantastiska.


Idag började skolan igen och jag kände inget direkt när jag skulle dit men det var skitkul att träffa min underbara klass igen och det ska faktiskt bli skönt att komma in i en rutin.

Efter skolan så gick jag och mamma en runda på stan och jag kom hem med en tröja från H&M, självhäftande krokar och näsdukar, haha ^^ 


Men det var allt, nu ska jag äta sen ikväll ska jag titta på friends.

Hoppas ni hade en bra skolstart :)


/E


Av Elin - 7 januari 2013 17:46

Jag håller på att fixa mitt rum nu och det är jättekul att se hur det bara blir bättre och bättre, men det roligaste är att jag fick designa det helt själv.

Alltså det låter ju lite konstigt men annars när jag har velat fixa mitt rum så har mamma alltid velat lägga sig i och så men nu lät hon mig göra precis som jag ville och istället så har hon hjälpt mig jättemycket istället och nu är rummet nästan klart.

Vill ni att jag ska göra en room tour när det är klart?

 

1 1/2 timme senare.


Oj, jag glömde att jag höll på att blogga, haha, jaja iallafall, jag spontanbakade nyss :O

Det är en ganska stor deal för mig för att jag gör aldrig det men idag kändes det rätt, haha ^^

Det blev en kladdkaka med kokosbotten också la jag till vita choklad knappar i smeten med så förhoppningsvis så blir den god! Den är klar om 10 min :)


Men nu ska jag titta på friends och chiiilla, ha det bra!


 

(typ en liten sneak peak på rummet.. :P)


     

Jag alldeles nyss och kakan alldeles nyss ;) 

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards