Elin J

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 28 mars 2013 15:55

Tja!


Igår började mitt påsklov så nu är jag ledig i 12 dagar, skönt!

Idag firade jag mitt lov genom att vara innelåst.. Jag glömde mina nycklar hos mormor så jag och Gordon fick hoppa ut genom fönstret när vi skulle ut och gå, sen när vi kom tillbaka jag bryta mig in i mitt eget hus :P

Men jaja, det var intressant..


Nu så lyssnar jag på musik (bl.a Rasmus Seebach, jättesnygg och jättebra) och redigerar lite bilder från ett photoshoot jag hade för 2 år sen men det roliga är att jag ser exakt likadan ut (förutom hårfärg), så jag har alltså inte förändrats sen 2011, känns bra!


Jag vet att det inte är kul att bara läsa en massa text så nu ska jag lämna er med lite bilder och så ses vi en annan dag.


  <- det här ska jag göra nu och titta på lite friends (tryck på bilden för att göra den större)


     

Lite bilder från 2011.


Heeeeeejdå och glad påsk!

Av Elin - 24 mars 2013 11:31

I'M SO EXCITED, THAT I JUST CAN'T HIDE IT


Idag börjar playoffsen i handboll och YAY :D

Ska snart ta bussen in med Gordon och så ska jag och mamma gå på match ikväll, det kommer säkert bli asbra, även om det laget jag "hejar på" har varit lite småkassa på senaste tiden :P men de skärper säkert sig till idag.

(och för er som är förvirrade, jag spelar volleyboll men är väldigt intresserad av handboll)


Och jag la upp den första delen av min lördagsserie igår


Hoppas ni gillar den!


Men nu ska jag chilla lite till sen klä på mig och åka in, håll tummarna för att de vinner :)


Hejdå!

Av Elin - 23 mars 2013 12:16

Tja alla!


Jag sitter här och funderar på en ny video-serie-idé, det kommer vara en video som jag gör en gång i veckan där jag typ, svarar på lite frågor och sånt, det blir nog bra :)

Ska göra de tre första idag så att jag kommer igång på riktigt sen får vi se hur ni gillar det.


Men nu ska jag ladda upp en video, redigera nån video och sen ska jag filma de 3 :)

Jag ska alltså jobba idag, men det är så jäkla kul att jag gör det väldigt gärna.


Hejdå och kram, ha en bra helg 

/Elin


 

Provade att göra union jack på mina naglar en dag men det var på tok för kladdigt.. 

(jag saknar mina naglar.. jag har tyvärr bitit av dem igen, blää..)


   

En sak som jag ÄLSKAR att göra (med hög musik i lurarna) är att gå till HM´s hemsida och klicka "dressingroom", där kan man leka runt med kläderna och testa de på både kvinliga och manliga modeller, det är skitkul och ger mig jättemycket inspiration, haha.


 

Åh, älskar den!


 

HAHA... Han slåss med sig själv.


 

Hihi


 

Ojdå..


     

Okej, det får räcka för idag, men nu har ni fått en inblick i vad jag gör på min fritid :P


     

Av Elin - 19 mars 2013 23:09

Tjaa!


Mitt liv har varit väldigt förvirrande nu de senaste dagarna så jag tänker inte gå in så mycket i detalj men det har varit mycket sjukdomar och bortgångar o sånt, men aja, jag är inte direkt den känslosamma typen så det påverkar inte mig så mycket.


Jag kände för att blogga ikväll och funderar på att faktiskt ta tag i min blogg igen, eftersom att jag känner att de som är ifrån YouTube och läser mig blogg nog inte känner mig så väl och så vill jag inte ha det. Så då kan det ju vara bra med en blogg där jag kan skriva lite om min vardag och sånt.. Och ha med massa bilder och sånt :)


Så, det var typ bara en liten mini-update, jag återkommer snart med riktiga inlägg och en ny, ljusare design.


Kram och ha det bra

/Elin


 


(Om ni vill följa mig på twitter så heter jag 3lin123 där med)

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards