Elin J

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin - 29 oktober 2012 23:21

                     

^


 

Av Elin - 8 oktober 2012 22:51

Av Elin - 5 oktober 2012 00:05

Så är jag 16 :)



 

Av Elin - 4 oktober 2012 16:25

     


Gått till affären med Gordon, filmat, laddat upp, fotat, ätit o pluggat :)

Hur har eran dag varit?


Av Elin - 3 oktober 2012 21:14

Heyyyish!


Hur är läget?

Jag ska kanske börja blogga lite igen för mitt liv är så jvla intressant, haha, nej men seriöst o.o

Jag går ju på gymnasiet nu och jag hatar fortfarande själv "skol"-delen men jag ÄLSKAR min klass, har världens underbaraste nya vänner (några av dem)och resten av klassen är också sjukt go, riktigt nice är det. Min klass är liksom så bäst att jag t.o.m ibland längtar till skolan ;o that's one big deal!

Jag får många frågor på tuben om vilken linje jag går och den heter "Estetik Media", just nu går jag baslinjen och sen i 2an ska jag välja inriktining teater för jag vill bli skådespelare :)


Annars då?

Hm, jodå, livet flyter på bra, om 1 dag och 2 timmar så blir jag 16 :)

Ska göra ett collage sen med bilder från min förra födelsedag också den jag kommer ha nu på lördag!

Sen på tal om något helt annat så har jag färgat håret för er som inte redan visste det ->   

Behövde lite förändring :) And I like it.


Om vi ska snacka lite om Gordon eller Dondon o Donnie som han mest kallas så mår han super, vi har gått valpkurs och livet flyter på med honom med!

Han "fyller" 7 månader om 11 dagar (:

Han är obv helt rumsren nu, går fint i koppel, kan "nej", "sitt", "ligg", "skaka tass, "vänta" och "kom".


Men det var typ en kort uppdatering på mitt liv, just nu sitter jag och lyssnar på min awesome spotify lista: Mina bästa. <- klicka :)

Innan idag var jag i skolan, sen fika hos mormor o morfar sen typ kollade vi telefon och sånt.

När vi kom hem gick jag en runda med Gordon sen satte jag på lösnaglar och bakade en kladdkaka :)

Jag har ingen skola imorrn så det är CHILL, sitta uppe hela natten? ;)

Haha ne men jag hade ingen mediaproduktion och mentorstiden är inställd så då skulle jag åka 1 timme till skolan för att ha 50 min matte, inte lönt så min ena mentor gav mig (och typ hela min MP grupp) ledigt! (Y)


Men nu ska jag svara på lite frågor som jag har fått medans jag var borta sen blir det lite bilder o sånt..


----------


Fråga 1:


 

Svar: Heej!

1. Jag tycker att man ska vara minst 12-13.

2. Inte jättemycket nej.

3. Ibland, och det är p.g.a av min magkatarr!

4. Anton & Lisa.

5. Ja, jag skulle vilja ha ett namn som är enklare att säga på Engelska, eller typ att stava om "Elin" till kanske "Ahleen", då blir det enklare att säga.. haha ;)

 

Fråga 2:

 

Svar: Hallå där! Japp det gör jag :) Jag har spelat i 7 år.

 

Fråga 3: 

 

Svar: Javisst, fast det blir nog närmre alla <3's dag men det kan jag göra.

 

Fråga 4:

 

Svar: Hejhej!

Ja det skulle jag kunna göra :)

Tack så jättemycket!

 

----------

 


Biiiilder :D

 

     

 

Inte jättemånga men jag ska ta fler imorrn så ni får vänta tills dess :)

 

Men vi ses snart igen hoppas jag.

Hejdåå :)




Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards