Elin J

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 20 februari 2015 12:51

Hej! Det var ett tag sen.

Jag har varit sjuk nu ett tag och då har jag spelat mycket The Sims 3, jag spelar med ganska mycket CC (custom content) och idag tänkte jag göra en lista på några av mina favorit CC's så att ni kan kolla in dem och kanske ladda ner dem till erat spel ifall ni vill. Jag laddar mest ner från thesimsresource.com/ och tumblr, men alla dessa är från TSR.


Hur laddar man ner då? 

1. Tryck "Download"

2. En TheSims3-pack fil dyker då upp i eran "Hämtade Filer"-Mapp

3. Gå in på Dokument > Electronic Arts > The Sims 3 > Downloads

4. Flytta över TheSims3-packen till Downloads-mappen

5. Öppna upp The sims 3 Launchern

6. Gå till "Nedladdningar"

7. Markera det nya objektet och tryck "installera"

8. Viola! Done! nu borde det dyka upp i erat spel.


Här kommer fem av väldigt många saker som jag gillar:


1.

   

Autumn Wind Hairstyle - Set 


2. 

 

 
3. 
 
 
4. 
 
 
 
Så, det var mina fem favoriter "just nu", det är svårt att riktigt hitta sina favoriter för där finns så många fantastiska saker och skapare. Om ni vill att jag ska göra fler såna här listor så säg till. Här är några fantastiska skapare annars som ni kan kolla in sålänge (bara sök efter dem på TSR):
 
Cazy, Newsea, simcredible, Linea, Marcose, Shojoangel
 
 
 
För ett tag sedan så startade jag en instagram där jag lägger upp bilder från mitt spel (på inredning och hus jag byggt) ni får även veta lite hur jag tänker när jag inreder och så. Ni får jättegärna gå in och kolla där o kanske följa, jag skriver dock på engelska men det är väl inget problem (hoppas jag) :)
 
 
Kram o ha det bra! :)
/Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards