Elin J

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin - 20 augusti 2012 20:38

Troya, en 11månader gammal dvärgvädur :)

Vi hämtar henne på lördag så hon är inte här än, bara nästan ;)

Av Elin - 13 augusti 2012 19:23

Gillar ni den? (:

 

 

Av Elin - 12 augusti 2012 11:27

Liv frågade:

hejhej! jag älskar dina videos och din blogg! jag har en fråga. vilken produkt är bäst Loréal paris eller maybelline? kanske stava lite fel.

Mitt svar: Jag skulle nog säga att maybelline är bättre! Kram.

 

__________________________________________________

 


Sen till något helt annat, har på senaste tiden fått lite frågor om jag kan visa lite outfits som jag tkr e söta så, here you go:


 


Ha de bra!

Av Elin - 5 augusti 2012 20:11

För er nya och gamla prenumeranter och läsare:


SKULLE DU HELST: 


1. Pierca tungan eller läppen ? - Tungan 
2. Vara seriös eller oseriös ? - Både och ^^
3. Dricka grön eller röd mjölk ? - Röd!
4. Brinna upp eller drunkna ? - hm.. Köra vampire-style och aldrig dö.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner ? - vänner


SVARA ÄRLIGT : 


1. Tycker du om någon just nu ? - kärlek? nope.
2. Har du skolkat ? - Ja . 
3. Fanta eller Cola ? - COLA
4. Är du nyttig av dig ? - nyttig? vad är det?


OM MIG SJÄLV : 


1. Vad heter du? Elin 
2. Vart bor du ? - Skåne 
3. Hur många barn vill du ha ? - 3-4 
4. Vill du gifta dig ? - ja.
5. Humör just nu ? - Glad :)
6. Sugen på just nu ? - volleyboll!


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA : 


1. Sjungit ? - Ja 
2. Blivit kramad ? - ja.
3. Kännt dig fånig ? - hm.. Ne
4. Saknat någon? Ja
5. Dansat galet ? - nope
6. Klippt håret ? - nope
7. Gråtit ? - Nope . 


GREJER : 


1. Har du blivit jagad av polisen ? - nej xd
2. Har du en hund ? - ja
3. Sover du helst ensam eller med någon ? - ensam, fast om jag hade haft en pojkvän så hade det varit med honom.
4. Tror du på spöken ? - hm.. kanske 
5. Är du mörkrädd ? - nej
6. Är du morgonpigg ? - neeeej
7. Vad vill du ha just nu ? - sommarlov i 2 månader till


KOMPISAR: 


1. Har du någon bästavän ? - ja.
2. Är du fortfarande med dina vänner ? - nja, inte särskilt ofta
4. Bästa minnet med nån vän ? - Kolmården med min bästa kompis.
5. Kan du vara dig själv med dina kompisar ? - aa, med 4 av dem
6. Vem vet mest om dig ? - Anton!


ÖVRIGT: 


1. Strulat i mer än 3 minuter ? - tror inte det.
2. Sovit i en annans säng ? - ja
3. Strulat i regn ? - nej
4. Sovit naken ? - Nej.
5. Hoppat in i en bil med folk du just träffat ? -nej 
6. Blivit tagen av polisen ? - nej
7. Smygit ut ur ditt hus ? - nope *duktig flicka*
8. Haft känslor för någon som inte känt det samma ? - nej
9. Struntat i skolan för att göra något roligare ? - skippade en idrottslektion för att äta på BK med Anton så aa.. ^^


OM DIG : 


1. Hur lång är du ? - 1.81 
2. är du nöjd med ditt rum ? - Ja
3. Vilken är din riktiga hårfärg ? - riktigt blond som liten nu är jag mörkblond.
4. Har du någon sjukdom ? - ja
5. Är dina föräldrar skilda ? - ja
6. Gillar du skolan ? - NEJ
7. Hur svarar du i telefon ? - Hej/Hallå
Slutligen har du någon gång rökt,snusat, haft sex,druckit, tatuerat dig,piercat dig eller något annat? jag har piercat mig, druckit och rökt (inget jag e stolt över)

Av Elin - 1 augusti 2012 00:08

Eftersom att bloggplatsen-appen inte funkar så är detta inlägget lite försenat men det går väl bra ändå ^^

 


Här kommer en massa bilder från min helg på österlen, frukt, djur och den sista bilden är på de sakerna jag fick när jag var nere på österlen för pappa o hans fru har varit på Kreta så av dem fick jag en body butter, ett schampoo och ringen sen fick jag "ärva" armbandet med mitt namn på av min ena faster :)

Molly, den svarta labradoren är min.. plastsysters hund.. eller vad man nu säger, pappas frus dotter iaf.


               


Oj, två av bilderna glömde jag visst förminska, aja.


Hadet bra så hörs vi snart!


/E

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards