Elin J

Alla inlägg under september 2013

Av Elin - 28 september 2013 12:00

Idag tänkte jag göra ett review-inlägg på L'oreal's CC-Cream som de lanserade för inte så längesedan, jag har gjort en "first impression"-video som finns längre ner i inlägget.


L'oreal CC-Cream

 


+
Ger en väldigt fin, jämn finish och är väldigt enkel att jobba med

- Täcker i princip inte alls och ser lite kakig ut efter några timmar


Tips: Blanda ut den väl med en kompakt foundationborste eller händerna.

Gör ej: Ta för mycket, lite räcker en lång väg med den här produkten.


Text på flaskan:

"L'oreal Paris New Nude Magique CC cream. Colour correcting beautifier. Tranforms into foundation, neutralises redness for a perfect nude look. SPF 20"

 


Mitt första intryck: 


Pris: 169:-

Olika färger: Orange (anti-fatigue), Lila (anti-dullness) & Grön (anti-redness)


Skulle jag rekommendera den: JA, men inte om man har problem med acne eller om man har känslig hy då den känns en aning "koncentrerad"/stark och inte täcker.

Har man dock i princip acne-fri hy men som är flammig så är den perfekt.


Swatches:



Så det var min review på L'oreals CC-cream, hoppas ni tyckte att den var hjälpsam och så hörs vi i nästa inlägg.


/Elin





Av Elin - 23 september 2013 13:14

Jag ÄLSKAR gifs, speciellt från lolthatsme.tumblr.com


       


Och jag måste såklart spara ALLA jag gillar, haha, så detta är typ en tiondel av alla gifs jag har sparade.

MEn jag tänkte att det kunde vara ett kul sätt att göra allas måndag lite bättre


Kraaam

/Elin

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards