Elin J

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Innelåst, Rasmus Seebach, fotoshoot.

Av Elin - 28 mars 2013 15:55

Tja!


Igår började mitt påsklov så nu är jag ledig i 12 dagar, skönt!

Idag firade jag mitt lov genom att vara innelåst.. Jag glömde mina nycklar hos mormor så jag och Gordon fick hoppa ut genom fönstret när vi skulle ut och gå, sen när vi kom tillbaka jag bryta mig in i mitt eget hus :P

Men jaja, det var intressant..


Nu så lyssnar jag på musik (bl.a Rasmus Seebach, jättesnygg och jättebra) och redigerar lite bilder från ett photoshoot jag hade för 2 år sen men det roliga är att jag ser exakt likadan ut (förutom hårfärg), så jag har alltså inte förändrats sen 2011, känns bra!


Jag vet att det inte är kul att bara läsa en massa text så nu ska jag lämna er med lite bilder och så ses vi en annan dag.


  <- det här ska jag göra nu och titta på lite friends (tryck på bilden för att göra den större)


     

Lite bilder från 2011.


Heeeeeejdå och glad påsk!

 
 
Ingen bild

Molly

11 april 2013 00:21

Vad för ras är Gordon din hund? :).

Elin

11 augusti 2013 02:31

Bichon Havanais :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 20 februari 2015 12:51

Hej! Det var ett tag sen. Jag har varit sjuk nu ett tag och då har jag spelat mycket The Sims 3, jag spelar med ganska mycket CC (custom content) och idag tänkte jag göra en lista på några av mina favorit CC's så att ni kan kolla in dem och kanske ...

Av Elin - 28 augusti 2014 17:34

    Alltså jag älskar hur överlyckligt glad o stolt jag ser ut :P Jag och en brud i mitt lag lekte runt i omklädningsrummet innan träning (fast egentligen så ville vi bara inte hjälpa till med att sätta upp nätet   )  också lyckades vi (läs: Jag...

Av Elin - 26 augusti 2014 21:59

Hört eminems 'guts over fear' ? älskar soundet i den, såhär typ lite kallt och läskigt men ändå väldigt mys. Haha bra förklaring där Elin ! Nu är frågan vad jag ska göra med denna bloggen, jag vill lägga upp typ bilder från min vardag så det kanske...

Av Elin - 28 juni 2014 20:17

EA stahp, what are you doinggg?       - Pooler    Poolerna ska tydligen bort. Varför? För att EA ville "fokusera" på annat i spelet, men hur jäkla svårt är det att inkludera en liten pool?       - Småbarn (toddlers)   DET KOMMER...

Av Elin - 25 juni 2014 21:12

                                      Och till sist, två bilder från jobb (fotograf = min kollega)        Vissa bilder är gigantiska, sorry 'bout that.     ...

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards