Elin J

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 22 december 2012 01:16

Hej!

Jag har verkligen försökt ta några bilder på "mitt liv", alltså typ vad jag gör och så och det har gått ganska bra, jag har lyckats få ihop 4 bilder.. Haha, success.

Men jag tänkte beskriva min dag idag också resten av veckan, fast i bilder så att det blir lite roligare :)


         


Så ja, vinterbilder, knäppa sminkningar, vänner, bio, smink, mat, ootd, världens bästa klass, världens bästa inriktning osv..


Vill ni se fler bilder från mitt liv? :)


/E 

Av Elin - 8 december 2012 20:16

Inte direkt min önskelista utan mer en lista på saker jag tycker är snygga och inte hade tackat nej till direkt ;)

(Klicka på bilderna för att komma till sidan där sakerna kan köpas.)


 


 


 


 


 


 

(oj, stor bild, sorry)


 

(stor bild igen.. *suck*)


 


 


 


SES!

/E





Av Elin - 7 december 2012 22:37

Trevligt va? :)

Jag tyckte att det behövdes en liten förändring och det skulle egentligen bli jul-tema men det blev grått istället.. ^^


Jag sitter här och lyssnar på julmusik och försökte hitta lite bilder till detta inlägget och då insåg jag hur lite bilder jag tar egentligen..

Jag hittade 3 "fina" på mig sen hade jag bara en massa thumbnails till youtube, haha.

Eller ja, jag hittade en på mitt brutna revben med, fast den är inte så intressant :P


Men iallafall, vi har haft ganska mycket i skolan nu på senaste tiden men folk säger ofta att jag "är en sån som chillar med livet" så jag har inte direkt blivit stressad av det inte, jag tar det som det kommer ;)

Sen nu i helgen ska jag nog bara chilla, pallar inte göra något direkt.


Men nu ska jag sluta tråka ut er och lägga upp lite bilder, tjo!


       

^tutorial?


Hejdååå!

Jag ska försöka bli bättre på att fota mitt liv så att ni som är intresserade kan få lite mer bilder.


P o K.

/E

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards