Elin J

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Elin - 1 april 2012 22:01

Jag heter inte Elin och jag är väldigt kort. Jag har kort, svart hår och solbränd hud.

Sen är jag vänsterhänt och har INTE en tvillingfilur som heter något på A.. (glömt vad han heter)


Det är då jag.. 

Av Elin - 1 april 2012 21:37

Hej!


Vet ni hur deprimerande det är när man vill vara kär men inte har något att vara kär i?

haha. lite såhär, 4ever-alone över mig.


Men jaja, Hejhej igen.

Jag är då, för er som inte vet, den fd. tomorrowendstoday.bloggplatsen se. Eller jag är inte bloggen men jag skrev i den. 

Jag tog bort den för att jag aldrig skrev i den och för att jag inte trodde att någon läste, men där var några söta tjejer som skrev att de saknade min blogg (aka. de saknade videosen med A)


MEN ÅHHH. jag har så in i *********röv******** ont i magen! kände för att berätta det bara...



Så iallafall, meningen med det här inlägget är att berätta för er att jag är tillbaka, det kommer inte bli någon superblogg utan jag kommer blogga ungefär lika ofta som jag gjorde i den gamla bloggen men jag hoppas att det är okay. (kanske lite oftare nu i början, vem vet)


och btw, jag kommer inte göra reklam för bloggen förrän jag har skrivit några inlägg så därför  läser ni kanske det här ett tag efter att bloggen skapades.


Men jao.

Hejdå!

/E


 

Det här är enda bilden jag har till er för tillfället, det blir fler sen. Jag måste bara förminska först.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards