Elin J

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Elin - 9 april 2012 11:25

Hola amigos.


Idag vaknade jag vid 10 vilket är väldigt tidigt för mig men jag pallade inte sova längre, hehe.

Men iaf, jag gick och la mig vid 4 för jag satt uppe på omegle och blogtv, nolifer jag vet men det var ändå rätt kul.


Idag ska jag försöka bli frisk med film, godis och äppeljuice för nu har min förkylning blivit värre, vilket SUGER.

Så v-bloggen med mig och Anton kanske inte kommer förrän.. nästa söndag, för jag måste verkligen bli frisk inför resan, om mitt öra inte blir helt bra kan jag inte följa med men det var faktiskt lite bättre imorse så jag håller tummarna.

Är det kul när jag bara babblar en massa om mina sjukdomar? haha.


Men jag skrev ju igår att jag skulle lägga upp några bilder i bra kvalitet och jag håller alltid vad jag lovar så:

(och Sara, om du läser, jag vet att jag inte fick lägga upp nån bild utan att du sett den först men den här var så himla söt så jag hoppas att det går bra ändå, puss <3)


         



Ha de bra. (:


/Elin 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards