Elin J

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Elin - 5 april 2012 20:18

Tjao!


Idag var jag och mamma på stan och köpte det sista jag behöver innan Berlin så jag tänkte visa vad jag köpte.

Vi var också på subway och åt efteråt, omnomnom.

Och videon med Anton kommer på söndag eller måndag eller tisdag för vi skulle egentligen gjort den idag men jag är för sjuk och trött fortfarande.

Kanske kommer det en liten v-blogg imorrn där jag bara snackar.. Får se om jag har tid.


Men iallafall, här kmr bilder på vad jag köpte:


 






H&M - 99:- (tröjan)


 



H&M - 149:- (tröjan)


   


H&M - 39:-





H&M - 39:-


 



Apoteket - 26:-/st


   


H&M - 59:-


 


H&M - 9,90:-


 


Apoteket - 29:-


 


Åhlens - 29:-

(nr. 471)

 


Inte idag men tyckte den var lite crazy och .. gullig :P 

Såhär blir min lugg om jag låter den "springa fritt".


Det här är inget jag köpt men ville bara visa att jag håller på att

dekorera mitt mobilskal och plånbok med nagellack, superkul och väldigt enkelt. (:


Nya solglasögonen.

 

DUCKFACE.

   

Fick även ett påskägg idag med lite pengar (:


Men det var allt för idag, imorgon åker jag på en fest och stannar där i två nätter så vet inte hur det blir med bloggningen men lite ska jag försöka hinna med!


Ses.

/Elin

Av Elin - 5 april 2012 00:36

Hej!


Ännu en dag i Elins fantastiskt spännande liv har passerat och jag känner mig så inspirerad.

Idag, denna vackra, skinande.. vad är det.. ? onsdag? *harkla sig*

Japp, denna vackra onsdag har jag.. Iiiiinte gjort ett skit, förutom att titta på youtube, vara lite mer sjuk, dricka onyttiga drinkar och tittat på en film.

Och nu är klockan redan halv 1, skjut mig någon?

Jag är ungefär lika pigg som en 2åring är HELA tiden och jag borde egentligen gå och lägga mig nu, men det lär inte hända.


Men titta, jag visste att det skulle bli såhär. Värsta klago-bloggen.

ish nej, nu ska jag titta på mer värdelösa youtube-videos också återkommer jag en annan dag med gladare nyheter/uppdateringar.


Hejdå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
18årig tjej från skåne som filmar och spelar volleyboll.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards